The Routledge companion to digital consumption / edited by Russell W. Belk and Rosa Llamas
(Routledge companions ; . Routledge companions in business, management and accounting)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London ; New York : Routledge , 2013 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 438 p. : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HM:851:R6793:2013 | : hbk | 9780415679923 | 006562209 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Belk, Russell W. Llamas, Rosa |
件 名 | LCSH:Information technology -- Social aspects
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LCSH:Consumer behavior LCSH:Consumers -- Research 全ての件名で検索 FREE:BUSINESS & ECONOMICS / General FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Consumer Behavior FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Direct |
分 類 | LCC:HM851 DC23:658.8/342 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780415679923 ; XISBN:0415679923 |
ISBN | 9780415679923 |
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