Routledge interpretive marketing research series
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | London ; New York : Routledge |
本文言語 | und |
子書誌情報を非表示
1 | 9 Consumer culture, branding and identity in the new Russia : from five-year plan to 4x4 / Graham H. Roberts : hbk. - London : Routledge , 2016 |
2 | Macro-social marketing insights : systems thinking for wicked problems / edited by Ann-Marie Kennedy : ebook,: hbk. - New York : Routledge , 2020 |
3 | 14 Music, movies, meanings, and markets : cinemajazzamatazz / Morris B. Holbrook : hbk. - New York : Routledge , 2011 |
4 | 15 Generation Y in consumer and labour markets / Anders Parment : hbk. - New York : Routledge , 2012 |
5 | 16 Consumption and spirituality / edited by Diego Rinallo, Linda Scott, and Pauline MacIaran : hbk. - New York : Routledge , 2013 |
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2021年9月12日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降