Design research on learning and thinking in educational settings : enhancing intellectual growth and functioning / edited by David Yun Dai
(The educational psychology series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 299 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LB:1062:D485:2012 | : hardback | 9780415880503 | 006160395 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | Dai, David Yun |
件 名 | LCSH:Cognitive learning LCSH:Learning, Psychology of LCSH:Critical thinking -- Study and teaching 全ての件名で検索 FREE:EDUCATION / General FREE:EDUCATION / Educational Psychology FREE:EDUCATION / Research |
分 類 | LCC:LB1062 DC23:370.15/2 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:9780415880503 ; XISBN:0415880505 : pbk ; ISBN:9780415880510 ; XISBN:0415880513 |
ISBN | 9780415880503 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2021年9月12日以降
全貸出数:2回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降