The twenty-first-century media industry : economic and managerial implications in the age of new media / edited by John Allen Hendricks
(Studies in new media)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Lanham, Md. : Lexington Books , c2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 296 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫6階 | P:96:T42:T89:2010 | : cloth | 9780739140031 | 005985995 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 269-277) and index |
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著者標目 | *Hendricks, John Allen |
件 名 | LCSH:Mass media -- Technological innovations
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LCSH:Digital media -- Economic aspects 全ての件名で検索 LCSH:Digital media -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:P96.T42 |
巻冊次 | : cloth ; ISBN:9780739140031 ; XISBN:0739140035 |
ISBN | 9780739140031 |
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