Strategy in information and influence campaigns : how policy advocates, social movements, insurgent groups, corporations, governments, and others get what they want / Jarol B. Manheim
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Routledge , 2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 323 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫4階 | JA:85.2:U6:M373:2011 | : hardback | 9780415887281 | 005932939 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [275]-304) and indexes |
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著者標目 | *Manheim, Jarol B., 1946- |
件 名 | LCSH:Communication in politics -- United States
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LCSH:Public relations and politics -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Lobbying -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:JA85.2.U6 DC22:322.40973 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:9780415887281 ; XISBN:0415887283 : pbk ; ISBN:9780415887298 ; XISBN:0415887291 |
ISBN | 9780415887281 |
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