The handbook of online and social media research : tools and techniques for market researchers / Ray Poynter
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Chichester, U.K. : Wiley , 2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 441 p. : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.2:P66:2010 | : hardback | 9780470710401 | 005941029 |
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一般注記 | Includes bibliographyical references (p. [421]-425) and index |
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著者標目 | *Poynter, Ray |
件 名 | LCSH:Marketing research LCSH:Social media LCSH:Internet searching |
分 類 | LCC:HF5415.2 DC22:658.8/3 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:9780470710401 ; XISBN:0470710403 |
ISBN | 9780470710401 |
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