Managing social businesses : mission, governance, strategy, and accountability / Urs P. Jäger
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Basingstoke [ U.K.] ; New York : Palgrave Macmillan , 2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxx, 285 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HD:62.6:J34:2010 |
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9780230252547 | 005909403 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 258-277) and index |
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著者標目 | *Jäger, Urs |
件 名 | LCSH:Nonprofit organizations LCSH:Decision making LCSH:Strategic planning LCSH:Responsibility |
分 類 | LCC:HD62.6 DC22:658 |
巻冊次 | ISBN:9780230252547 ; XISBN:0230252540 |
ISBN | 9780230252547 |
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