Managing and marketing tourist destinations : strategies to gain a competitive edge / Metin Kozak and Seyhmus Baloglu
(Routledge advances in tourism ; 21)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Routledge , 2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 242 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫9階 | G:155:A1:K684:2011 |
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9780415991711 | 005820410 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [219]-238) and index |
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著者標目 | *Kozak, M. (Metin), 1968- Baloglu, Seyhmus |
件 名 | LCSH:Tourism -- Management
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分 類 | LCC:G155.A1 DC22:910.68 |
巻冊次 | ISBN:9780415991711 ; XISBN:0415991714 |
ISBN | 9780415991711 |
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