Soccernomics : why England loses, why Germany and Brazil win, and why the U.S., Japan, Australia, Turkey and even Iraq are destined to become the kings of the world's most popular sport / Simon Kuper and Stefan Szymanski
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Nation Books , c2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 328 p. : ill. ; 21 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫9階 | GV:943.9:S64:K88:2009 | : pbk | 9781568584256 | 005630385 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 309-312) and index |
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著者標目 | *Kuper, Simon Szymanski, Stefan, 1960- |
件 名 | LCSH:Soccer -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:GV943.9.S64 DC22:796.334 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9781568584256 |
ISBN | 9781568584256 |
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