Marketing the sports organisation : building networks and relationships / Alain Ferrand and Scott McCarthy
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London ; New York : Routledge , 2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 297 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫9階 | GV:716:F473:2009 | : hard copy | 9780415453295 | 005540277 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [281]-286) and index |
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著者標目 | *Ferrand, Alain, 1952- McCarthy, Scott, 1958- |
件 名 | LCSH:Sports -- Societies, etc. -- Marketing
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LCSH:Sports administration LCSH:Relationship marketing |
分 類 | LCC:GV716 DC22:338.4/379606 |
巻冊次 | : hard copy ; ISBN:9780415453295 ; XISBN:0415453291 : paper copy ; ISBN:9780415453301 ; XISBN:0415453305 |
ISBN | 9780415453295 |
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