Global capital, local culture : transnational media corporations in China / Anthony Fung
(Popular culture and everyday life / general editor, Toby Miller ; v. 16)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : P. Lang , c2008 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxv, 208 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫6階 | P:94.65:C6:F86:2008 | : hardcover | 9780820495019 | 005483460 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Fung, Anthony Y. H. |
件 名 | LCSH:Mass media and culture -- China
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分 類 | LCC:P94.65.C6 DC22:302.230951 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9780820495019 ; XISBN:0820495018 : pbk ; ISBN:9780820495002 ; XISBN:082049500X |
ISBN | 9780820495019 |
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