Balancing dilemmas in assessment and learning in contemporary education / edited by Anton Havnes and Liz McDowell
(Routledge research in education ; 10)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | New York : Routledge , c2008 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 295 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LB:3050.5:B35:2004 | : hardback | 9780415955843 | 005058336 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Selection of papers presented at the EARLI/Northumbria Assesment Conference 2004."--P. 12 Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Havnes, Anton, 1951- McDowell, Liz EARLI/Northumbria Assessment Conference (2004) |
件 名 | LCSH:Educational tests and measurements -- Social aspects -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB3050.5 DC22:371.26 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:9780415955843 ; XISBN:041595584X |
ISBN | 9780415955843 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:1回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降