Classroom assessment & grading that work / Robert J. Marzano
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Alexandria, Va. : Association for Supervision and Curriculum Development , c2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 189 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LB:3051:M4573:2006 | : pbk | 9781416604228 | 005064366 |
|
|
書誌詳細を非表示
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Classroom assessment and grading that work |
---|---|
内容注記 | The case for classroom assessment The role of state standards A scale that measures learning over time Designing classroom assessments Assessments that encourage learning Final scores and grades Report cards and the future of standards-based or topic-based schooling Technical notes |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 177-183) and index |
著者標目 | *Marzano, Robert J. Association for Supervision and Curriculum Development |
件 名 | LCSH:Educational tests and measurements -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Grading and marking (Students) -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Examinations -- Design and construction 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB3051 DC22:371.27 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9781416604228 ; XISBN:1416604227 |
ISBN | 9781416604228 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料を見た人はこんな資料も見ています
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2021年9月12日以降
全貸出数:1回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降