Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon
データ種別 | 図書 |
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版 | 8th ed |
出版者 | Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall |
出版年 | 2008 |
大きさ | p. cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.32:S6:2009 |
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9780136015963 | 005002283 |
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書誌詳細を非表示
内容注記 | Consumers rule Perception Learning and memory Motivation and values The self Personality and lifestyles Attitudes Attitude change and interactive communications Individual decision making Buying and disposing Group influence and opinion leadership Organizational and household decision making Income and social class Ethnic, racial, and religious subculters Age subcultures Cultural influences on consumer behavior Global consumer culture |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Solomon, Michael R. |
件 名 | LCSH:Consumer behavior |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC22:658.8/342 |
巻冊次 | ISBN:9780136015963 ISBN:0136015964 |
ISBN | 9780136015963 |
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