Information marketing / Jennifer Rowley
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Aldershot, Hants, England ; Burlington, Vt. : Ashgate |
出版年 | c2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 228 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HD:9999:I492:R69:2006 |
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0754644138 | 004730943 |
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内容注記 | Marketing The information marketplace Customers Information products and services Building customer relationships Branding and corporate identity Marketing communications Price and pricing policy Collecting marketing data Marketing strategy and planning |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Rowley, J. E. |
件 名 | LCSH:Information services -- Marketing
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LCSH:Information services industry |
分 類 | LCC:HD9999.I492 DC22:025.04068/8 |
巻冊次 | ISBN:0754644138 ; XISBN:9780754644132 |
ISBN | 0754644138 |
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