Developing thinking and understanding in young children : an introduction for students / Sue Robson
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 210 p. : ill. ; 26 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LB:1139.23:R63:2006 | : hbk | 0415361079 | 004725831 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | How can we think about young children's thinking? Theories of cognitive development : learning to think and thinking to learn The social, cultural, and emotional contexts of thinking and understanding The developing brain Knowing about the mind : theory of mind, self-regulation, and metacognition Observing, describing, and documenting children's thinking and understanding Language, communication, and thought Knowing about the world : the development of children's concepts Young children's visual thinking Approaches to developing young children's thinking and understanding |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [191]-203) and index Includes web resources |
著者標目 | *Robson, Sue |
件 名 | LCSH:Early childhood education LCSH:Thought and thinking -- Study and teaching (Early childhood) 全ての件名で検索 LCSH:Cognition in children CSHF:Éducation de la première enfance CSHF:Pensée -- Étude et enseignement (Première enfance) 全ての件名で検索 CSHF:Cognition chez l'enfant |
分 類 | LCC:LB1139.23 DC22:155.4/13 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:0415361079 ; XISBN:9780415361071 : pbk ; ISBN:0415361087 ; XISBN:9780415361088 |
ISBN | 0415361079 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料を見た人はこんな資料も見ています
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:4回
※2021年9月12日以降
全貸出数:1回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降