Education policy : process, themes and impact / Les Bell and Howard Stevenson
(Leadership for learning)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 192 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LC:71:B38:2006 | : hbk | 0415377714 | 004713690 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | pt. 1. Policy and education What is educational policy Investigating the sites of policy development pt. 2. Themes in educational policy Educational policy and human capital Education policy, citizenship and social justice Accountability, autonomy and choice pt. 3. The impact of educational policy Policy, strategy and leadership (with Daniel Chan) Reconciling equity and economy : a case-study of educational action zones in England Citizenship and social justice : developing education policy in multi-ethnic schools Conclusion |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [168]-185) and index |
著者標目 | *Bell, Les, 1942- Stevenson, Howard, 1963- |
件 名 | LCSH:Education and state LCSH:Educational planning |
分 類 | LCC:LC71 DC22:379 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:0415377714 ; XISBN:9780415377713 : pbk ; ISBN:0415377722 ; XISBN:9780415377720 |
ISBN | 0415377714 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2021年9月12日以降
全貸出数:2回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降