Advertising tower : Japanese modernism and modernity in the 1920s / William Gardner
(Harvard East Asian monographs ; 260)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Cambridge, Mass. : Harvard University Asia Center and distributed by Harvard University Press , 2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 349 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫6階 | PL:726.63:M577:G37:2006 | : cloth | 0674021290 | 004631745 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [319]-336) and index |
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著者標目 | *Gardner, William O., 1969- |
件 名 | LCSH:Japanese literature -- Taishō period, 1912-1926 -- History and criticism
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LCSH:Modernism (Literature) -- Japan 全ての件名で検索 LCSH:Hagiwara, Kyōjirō, 1899-1938 LCSH:Hayashi, Fumiko, 1904-1951 |
分 類 | LCC:PL726.63.M577 DC22:895.6/09112 |
巻冊次 | : cloth ; ISBN:0674021290 |
ISBN | 0674021290 |
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