Technology, literacy and learning : a multimodal approach / Carey Jewitt
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | London ; New York : Routledge , 2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 175 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LB:1028.3:J49:2006 | : hardback | 0415345499 | 004587790 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | Introduction Turning a multimodal lens on technology-mediated learning Towards a multimodal analysis Reshaping of curriculum knowledge Multimodal learning Multimodality, "reading," and literacy Pedagogy as design Some final thoughts on representational and communicational resources, technology and learning |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [165]-172) and index |
著者標目 | *Jewitt, Carey |
件 名 | LCSH:Educational technology LCSH:Education -- Effect of technological innovations on 全ての件名で検索 LCSH:Learning LCSH:Literacy |
分 類 | LCC:LB1028.3 DC22:371.33 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:0415345499 ; XISBN:9780415345491 ; XISBN:9780415345291 |
ISBN | 0415345499 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2021年9月12日以降
全貸出数:2回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降