The future of advertising : new approaches to the attention economy : a report of the Aspen Institute Communications and Society Program / by Richard Adler
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Washington : Aspen Publishers , 1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 94 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5823:F88:1997 | : pbk | 0898432243 | 004562788 |
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一般注記 | Charles M. Firestone, director, the program |
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著者標目 | Adler, Richard, 1942- Firestone, Charles M. |
件 名 | LCSH:Advertising |
分 類 | LCC:HF5823 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:0898432243 |
ISBN | 0898432243 |
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