The future of advertising : new media, new clients, new consumers in the post-television age / Joe Cappo
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Chicago, Ill. : McGraw-Hill , c2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 260 p. ; 22 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5821:C32:2003 |
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0071403159 | 004546894 |
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一般注記 | "Advertising age" Includes bibliographical references (p. 249-253) and index |
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著者標目 | *Cappo, Joe |
件 名 | LCSH:Advertising LCSH:Advertising -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5821 DC21:659.1 |
巻冊次 | ISBN:0071403159 |
ISBN | 0071403159 |
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