Japanese marketing and business policy : reseach into the reasons for the success of Japan in the international business by a Research team of the Marketing Association of the Erasmus University Rotterdam
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Rotterdam : Marketing Association Erasmus University Rotterdam , 1980 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | iii, 144 p. : ill. ; 29 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | HF:5415.12:J3:J37:1980 |
|
|
004425258 |
|
|
書誌詳細を非表示
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Japanese |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 143-144) |
著者標目 | Marketing Association of the Erasmus University Rotterdam |
件 名 | LCSH:Industrial policy -- Japan
全ての件名で検索
LCSH:Industrial marketing -- Japan 全ての件名で検索 LCSH:Japan -- Commercial policy 全ての件名で検索 LCSH:Japan -- Economic policy -- 1945-1989 全ての件名で検索 |
巻冊次 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:1回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降