このページのリンク

Marketing in Japan : a management guide : ... sponsored by the Center for International Business, Pepperdine University, Los Angeles and Malibu, California / M. Y. Yoshino ; foreword by Patrick M. Boarman and Richard C. King
(Praeger special studies in international economics and development)

データ種別 図書
出版情報 New York : Praeger , 1975
本文言語 英語
大きさ xv, 156 p. ; 25 cm

所蔵情報を非表示

書庫5階 HF:5415.12:J3:Y68:1975
0275091708 004388836

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references
著者標目 *Yoshino, M. Y. (Michael Y.)
件 名 LCSH:Marketing -- Japan  全ての件名で検索
FREE:Marketing Japan. For American businessmen
分 類 LCC:HF5415.12
DC:658.8/00952
巻冊次 ISBN:0275091708 REFWLINK
ISBN 0275091708
目次/あらすじ

 類似資料