Marketing in Japan : a management guide : ... sponsored by the Center for International Business, Pepperdine University, Los Angeles and Malibu, California / M. Y. Yoshino ; foreword by Patrick M. Boarman and Richard C. King
(Praeger special studies in international economics and development)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | New York : Praeger , 1975 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 156 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | HF:5415.12:J3:Y68:1975 |
|
0275091708 | 004388836 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | *Yoshino, M. Y. (Michael Y.) |
件 名 | LCSH:Marketing -- Japan
全ての件名で検索
FREE:Marketing Japan. For American businessmen |
分 類 | LCC:HF5415.12 DC:658.8/00952 |
巻冊次 | ISBN:0275091708 |
ISBN | 0275091708 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:2回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降