Print literacy development : uniting cognitive and social practice theories / Victoria Purcell-Gates, Erik Jacobson, Sophie Degener
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Cambridge, Mass. : Harvard University Press , 2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 206 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LC:151:P86:2004 |
|
0674015185 | 004369855 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | To learn to read and write: students who fail and succeed The LPALS study How does print literacy develop? Literacy as social practice Print literacy as cognitive skill development The seeming incommensurability of the social and the cognitive Print literacy development through a widened lens The course of print literacy development in and out of school Signs and symbols: research implications for best practice |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [175]-202) and index |
著者標目 | *Purcell-Gates, Victoria Jacobson, Erik Degener, Sophie |
件 名 | LCSH:Literacy -- Social aspects -- United States -- Case studies
全ての件名で検索
LCSH:Cognitive learning -- United States -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Adult education students -- United States -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LC151 DC22:302.2/244 |
巻冊次 | ISBN:0674015185 ISBN:0674015398 |
ISBN | 0674015185 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2021年9月12日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降