Handbook of corporate communication and public relations : pure and applied / edited by Sandra M. Oliver
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London ; New York : Routledge , 2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 456 p. : ill ; 26 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HD:30.3:H3545:2004 | : hardback | 0415334195 | 004331379 |
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内容注記 | Corporate communication at national level Corporate communication at international level Managing image, identity, and reputation The future is now |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Oliver, Sandra |
件 名 | LCSH:Communication in management LCSH:Communication in organizations LCSH:Public relations |
分 類 | LCC:HD30.3 DC22:658.4/5 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:0415334195 |
ISBN | 0415334195 |
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