Concept marketing for communities : capitalizing on underutilized resources to generate growth and development / Rhonda Phillips
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Westport, Conn. : Praeger , 2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 166 p. : ill., map ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | HN:49:C6:P46:2002 |
|
0275967980 | 003663093 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [151]-162) and index |
---|---|
著者標目 | *Phillips, Rhonda |
件 名 | LCSH:Community development LCSH:Place marketing |
分 類 | LCC:HN49.C6 |
巻冊次 | ISBN:0275967980 |
ISBN | 0275967980 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降