Markets for technology : the economics of innovation and corporate strategy / Ashish Arora, Andrea Fosfuri, and Alfonso Gambardella
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Cambridge, Mass. : MIT Press , c2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 338 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HD:62.37:A76:2001 |
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0262011905 | 003584703 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [309]-326) and index |
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著者標目 | *Arora, Ashish Fosfuri, Andrea Gambardella, Alfonso |
件 名 | LCSH:High technology industries -- Management
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分 類 | LCC:HD62.37 |
巻冊次 | ISBN:0262011905 |
ISBN | 0262011905 |
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