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Small and medium business improvement in the Asean region : marketing factors / edited by Kenneth James and Narongchai Akrasanee
(Field report series / Institute of Southeast Asian Studies ; no. 20)

データ種別 図書
出版者 Singapore : ASEAN Economic Research Unit, Institute of Southeast Asian Studies
出版年 1988
本文言語 英語
大きさ xii, 306 p. : ill., map ; 25 cm

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アジア文化研書庫 335.35:J:005158 : pbk. 9971988860 611027256

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一般注記 Includes bibliographies
著者標目 James, Kenneth George
Narongchai ʿAkkharasēranī
Institute of Southeast Asian Studies. ASEAN Economic Research Unit
件 名 LCSH:Marketing -- Asia, Southestern  全ての件名で検索
LCSH:Small business -- Asia, Southeastern  全ての件名で検索
LCSH:ASEAN
分 類 LCC:HF5415.12.A84
DC20:338.6/42/0959
巻冊次 : pbk. ; ISBN:9971988860 REFWLINK
ISBN 9971988860
NCID BA07952470
目次/あらすじ

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