Classical test theory and item response theory in test analysis : extracts from: an investigation of the Rasch Model in its application to foreign language proficiency testing / Rosemary Baker
(Language testing update Special report ; no. 2)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Lancaster : The Center for Research in Language Education, Lancaster University , c1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 92 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫6階 | PE:1128:A2:B23:1997 |
|
1862200149 | 002695189 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 79-85) and appendixes |
---|---|
著者標目 | *Baker, Rosemary |
件 名 | LCSH:Test of English as a Foreign Language -- Validity
全ての件名で検索
LCSH:English laguage -- Study and teaching -- Foreign speakers 全ての件名で検索 LCSH:Item response theory |
巻冊次 | ISBN:1862200149 |
ISBN | 1862200149 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:2回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降