Are they being served? : quality consciousness in service industries / edited by Brian Moores
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Deddington, Oxford ; Atlantic Highlands, N.J. : P. Allan : Distributed in the U.S.A. and Canada by Humanities Press |
出版年 | 1986 |
大きさ | 305 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.5:A74:1986 |
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086003545X | 870329489 |
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一般注記 | Distributor statement from label on t.p Includes index Bibliography: p. 296-299 |
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著者標目 | Moores, Brian. |
件 名 | LCSH:Customer service -- Management. -- Great Britain 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.5 DC19:658.8/2 |
巻冊次 | ISBN:086003545X |
ISBN | 086003545X |
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