Media use in the information age : emerging patterns of adoption and consumer use / edited by Jerry L. Salvaggio, Jennings Bryant
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1988 |
大きさ | xxviii, 315 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HE:7631:M43:1988 |
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0898599687 | 890057425 |
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | Salvaggio, Jerry Lee. Bryant, Jennings. |
件 名 | LCSH:Telecommunication -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HE7631 DC19:302.2/34 |
巻冊次 | ISBN:0898599687 |
ISBN | 0898599687 |
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