Customer relationship management : making hard decisions with soft numbers / by Jon Anton
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall |
出版年 | c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 183 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.5:A58:1996 |
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0134384741 | 002109765 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Anton, Jon |
件 名 | LCSH:Customer relations -- Management -- Statistical models
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分 類 | LCC:HF5415.5 DC20:658.8/12 |
巻冊次 | ISBN:0134384741 |
ISBN | 0134384741 |
NCID | BA2765700X |
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