Kleppner's advertising procedure / J. Thomas Russell, W. Ronald Lane
(The Prentice-Hall series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 13th ed |
出版情報 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 799 p. : ill. (some col.) ; 29 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5823:K45:1996 |
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0133488306 | 001977682 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Russell, Thomas, 1941- Lane, W. Ronald, 1940- Kleppner, Otto, 1899- |
件 名 | LCSH:Advertising |
分 類 | LCC:HF5823 DC20:659.1 |
巻冊次 | ISBN:0133488306 |
ISBN | 0133488306 |
NCID | BA2673040X |
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