The economics of product differentiation / edited by Jacques-François Thisse and George Norman
(An Elgar reference collection)
(The International library of critical writings in economics ; 37)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Aldershot, Hants, England ; Brookfield, Vt. : E. Elgar , 1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 2 v. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.15:E26:1994:v.1 | v. 1 |
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001919208 |
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書庫5階 | HF:5415.15:E26:1994:v.2 | v. 2 |
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001919217 |
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書誌詳細を非表示
著者標目 | Thisse, Jacques François Norman, George, 1946- |
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件 名 | LCSH:Product management LCSH:Competition LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415.15 DC20:658.5/7 NDC7:509.6 |
巻冊次 | : set ; ISBN:1852788712 v. 1 v. 2 |
ISBN | 1852788712 |
NCID | BA23046183 |
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