Signs, codes, and images / edited by Frank Biocca
(Communication / edited by Dolf Zillmann and Jennings Bryant ; . Television and political advertising ; v. 2)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 268 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫4階 | JF:2112:A4:T46:1991:v.2 |
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0805806628 | 000876900 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | Biocca, Frank University of North Carolina at Chapel Hill. Center for Research in Journalism and Mass Communication |
件 名 | LCSH:Advertising, Political LCSH:Advertising, Political -- Psychological aspects 全ての件名で検索 LCSH:Television in politics |
分 類 | LCC:JF2112.A4 DC20:659.1/932 |
巻冊次 | ISBN:0805806628 |
ISBN | 0805806628 |
NCID | BA17235603 |
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