Pharmaceutical marketing : strategy and cases / Mickey C. Smith
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Pharmaceutical Products Press , c1991 |
大きさ | x, 424 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HD:9665.5:S59:1991 |
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0866568611 | 000704423 |
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一般注記 | Revision of: Principles of pharmaceutical marketing. 3rd ed. 1983 Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Smith, Mickey C. |
統一書名標目 | Principles of pharmaceutical marketing |
件 名 | LCSH:Drugs -- Marketing
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LCSH:Pharmaceutical industry |
分 類 | LCC:HD9665.5 DC20:615.1/068/8 |
巻冊次 | ISBN:0866568611 pbk. : alk. paper ; ISBN:1560241101 |
ISBN | 0866568611 |
NCID | BA14389644 |
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