Changing pattern of consumer behaviour and marketing in Japan / [Yoshio Kajihara]
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Nagasaki : Policy Research Project on Internationalization of Japanese Economy, Nagasaki University, Faculty of Economics , 1990 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 262 p. ; 21 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | HF:5415.12:J3:K353:1990 |
|
|
000718491 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | First ed. appeared in 1985 under the title: The characteristics of consumer behaviour and marketing in Japan; section 2 and appendix added |
---|---|
著者標目 | *梶原, 禎夫(1933-) <カジハラ, ヨシオ> 長崎大学経済学部国際化政策研究プロジェクト <ナガサキ ダイガク ケイザイガクブ コクサイカ セイサク ケンキュウ プロジェクト> |
件 名 | LCSH:Marketing -- Japan 全ての件名で検索 |
分 類 | NDLC:DH411 LCC:HF5415 NDC8:675.021 |
NCID | BA14264037 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:9回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降