Psychological processes and advertising effects : theory, research, and applications / edited by Linda F. Alwitt, Andrew A. Mitchell
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates |
出版年 | 1985 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 305 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | HF:5822:P78:1985 |
|
0898595150 | 000917634 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Papers from the Second Annual Conference on Advertising and Consumer Psychology held in Chicago, Ill., May 1983 Includes bibliographies and indexes |
---|---|
著者標目 | Alwitt, Linda F. Mitchell, Andrew A., 1939- Conference on Advertising and Consumer Psychology (2nd : 1983 : Chicago, Ill.) |
件 名 | LCSH:Advertising -- Psychological aspects -- Addresses, essays, lectures 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5822 DC19:659.1/01/9 NDC7:674 |
巻冊次 | ISBN:0898595150 ; XISBN:0805811877 |
ISBN | 0898595150 |
NCID | BA00247084 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:10回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降