Positioning theory and strategic communication : a new approach to public relations research and practice / Melanie James
(Routledge new directions in public relations and communication research)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2014 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 228 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HD:59:J36:2014 | : hbk | 9780415532631 | 007469662 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *James, Melanie |
件 名 | LCSH:Public relations |
分 類 | LCC:HD59 DC23:659.2 DC:659.111 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780415532631 |
ISBN | 9780415532631 |
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