Consumer culture and postmodernism / Mike Featherstone
(Theory, culture & society)
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Los Angeles : SAGE Publications |
出版年 | 2007 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvii, 203 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫6階 | CB:430:F43:2007 | : hbk | 9781412910132 | 005058309 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [182]-197) and index |
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著者標目 | *Featherstone, Mike |
件 名 | LCSH:Popular culture -- History -- 20th century
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LCSH:Postmodernism LCSH:Consumers -- History -- 20th century 全ての件名で検索 FREE:Postmodernisme FREE:Consumentisme |
分 類 | LCC:CB430 DC22:306 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781412910132 ; XISBN:1412910137 : pbk ; ISBN:9781412910149 ; XISBN:1412910145 |
ISBN | 9781412910132 |
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