Consumer Behavior II : the meaning of consumption / edited by Margaret K. Hogg
(Sage library in business & management)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Sage |
出版年 | 2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 3 v. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.32:C653:2005:v.4 | v. 4 | 1412908426 | 004545723 |
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書庫5階 | HF:5415.32:C653:2005:v.5 | v. 5 | 1412908426 | 004545732 |
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書庫5階 | HF:5415.32:C653:2005:v.6 | v. 6 | 1412908426 | 004545741 |
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内容注記 | v. 4. Advertising and consumption v. 5. Possessions, brands and the self v. 6. (Sub)cultures of consumption |
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一般注記 | Volume numbering continues from Consumer behavior I Includes bibliographical references |
著者標目 | Hogg, Margaret K. |
件 名 | LCSH:Consumer behavior |
巻冊次 | : set of 3 v. ; ISBN:1412908426 v. 4 ; ISBN:1412908426 v. 5 ; ISBN:1412908426 v. 6 ; ISBN:1412908426 |
ISBN | 1412908426 |
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