Teaching as principled practice : managing complexity for social justice / Linda R. Kroll ... [et al.]
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Thousand Oaks, CA : Sage Publications |
出版年 | c2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxii, 152 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LB:1715:T428:2005 | : cloth | 0761928758 | 004369459 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | Teaching and learning to teach as principled practice / Linda R. Kroll and Tomaas Galguera Learning to negotiate the moral terrain of teaching / Anna Ershler Richert Preparing and supporting the reflective practitioner / David M. Donahue Constructivism in teacher education : rethinking how we teach teachers / Linda R. Kroll Preparing to teach content : "not just a series of fun activities" / Vicki Kubler LaBoskey Teaching to collaborate, collaborating to teach / Ruth Cossey and Philip Tucher Learning to see the invisible : power, authority, and language in the classroom / Tomaas Galguera Principled practice in a world of standards : some concluding thoughts / Vicki Kubler LaBoskey, Anna Ershler Richert, Linda R. Kroll |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Kroll, Linda Ruth |
件 名 | LCSH:Teachers -- Training of -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Educational sociology -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Social justice -- Study and teaching -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1715 DC22:370/.71/1 |
巻冊次 | : cloth ; ISBN:0761928758 : pbk ; ISBN:0761928766 |
ISBN | 0761928758 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2021年9月12日以降
全貸出数:1回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降