Campaigning online : the Internet in U.S. elections / Bruce Bimber and Richard Davis
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Oxford ; New York : Oxford University Press |
出版年 | 2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 224 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫4階 | JK:2281:B56:2003 |
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0195151550 | 004200176 |
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書誌詳細を非表示
内容注記 | The question : reinforcement or renewal? The evolution of candidate communication Candidate approaches to election Web sites The audiences for election Web sites Consequences of election Web sites Reinforcement |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Bimber, Bruce A. (Bruce Allen), 1961- Davis, Richard, 1955- |
件 名 | LCSH:Internet in political campaigns -- United States
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分 類 | LCC:JK2281 DC21:324.7/3 |
巻冊次 | ISBN:0195151550 : pbk ; ISBN:0195151569 |
ISBN | 0195151550 |
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