Citizens, politics, and social communication : information and influence in an election campaign / Robert Huckfeldt, John Sprague
(Cambridge studies in political psychology and public opinion)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press |
出版年 | 1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 305 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫4階 | JS:1459:S43:A84:1995 |
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0521452988 | 001823088 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [293]-302) and index |
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著者標目 | *Huckfeldt, R. Robert Sprague, John D. |
件 名 | LCSH:Elections -- Indiana -- South Bend Metropolitan Area
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分 類 | LCC:JS1459.S43 DC20:324.9598/038 |
巻冊次 | ISBN:0521452988 |
ISBN | 0521452988 |
NCID | BA25087283 |
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