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Emotions as commodities : capitalism, consumption and authenticity / edited by Eva Illouz
(Routledge studies in the sociology of emotions / edited by Mary Holmes and Julie Brownlie ; 2)

データ種別 図書
出版者 Abingdon : Routledge
出版年 2018
本文言語 英語
大きさ xi, 222 p. ; 25 cm

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書庫5階 HF:5415.32:E5275:2018 : hbk 9781138628236 008324571

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一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Illouz, Eva, 1961-
件 名 LCSH:Consumer behavior
LCSH:Emotions -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Commercial products -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Commercial products -- Psychological aspects  全ての件名で検索
LCSH:Commodification
分 類 LCC:HF5415.32
DC23:658.8/342
巻冊次 : hbk ; ISBN:9781138628236 REFWLINK
ISBN 9781138628236
目次/あらすじ

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