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Brand choice : revealing customers' unconscious-automatic and strategic thinking processes / Randolph J. Trappey III and Arch G. Woodside

データ種別 図書
出版者 Houndmills, Basingstoke, Hampshire ; New York : Palgrave Macmillan
出版年 2005
本文言語 英語
大きさ ix, 258 p. : ill. ; 23 cm

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書庫5階 HF:5415.3:T7:2005 : hardback 1403946418 004600992

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一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 *Trappey, Randolph J.
Woodside, Arch G.
件 名 LCSH:Brand choice
LCSH:Consumers' preferences
LCSH:Cognition
LCSH:General factor (Psychology)
LCSH:Motivation research (Marketing)
FREE:Merken
FREE:Producten
FREE:Keuzegedrag
FREE:Psychologische aspecten
分 類 LCC:HF5415.3
DC22:658.8/343
巻冊次 : hardback ; ISBN:1403946418 REFWLINK
ISBN 1403946418
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