Brand choice : revealing customers' unconscious-automatic and strategic thinking processes / Randolph J. Trappey III and Arch G. Woodside
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Houndmills, Basingstoke, Hampshire ; New York : Palgrave Macmillan |
出版年 | 2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 258 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.3:T7:2005 | : hardback | 1403946418 | 004600992 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Trappey, Randolph J. Woodside, Arch G. |
件 名 | LCSH:Brand choice LCSH:Consumers' preferences LCSH:Cognition LCSH:General factor (Psychology) LCSH:Motivation research (Marketing) FREE:Merken FREE:Producten FREE:Keuzegedrag FREE:Psychologische aspecten |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC22:658.8/343 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:1403946418 |
ISBN | 1403946418 |
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