The idea of political marketing / Nicholas J. O'Shaughnessy, editor ; Stephan C. M. Henneberg, associate editor
(Praeger series in political communication)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Westport, Conn. : Praeger |
出版年 | 2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 258 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫4階 | JF:2112:C3:I34:2002 |
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0275975959 | 003667125 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [221]-241) and index |
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著者標目 | O'Shaughnessy, Nicholas J., 1954- Henneberg, Stephan C. M. |
件 名 | LCSH:Campaign management LCSH:Marketing -- Political aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:JF2112.C3 |
巻冊次 | ISBN:0275975959 |
ISBN | 0275975959 |
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