このページのリンク

Marketing in the 21st century / Bruce D. Keillor, general editor
(Praeger perspectives)

データ種別 図書
出版者 Westport, Conn. : Praeger
出版年 c2007
本文言語 英語
大きさ 4 v. : ill. ; 25 cm

所蔵情報を非表示

書庫5階 HF:5415:M2194:2007:v.1 v. 1 9780275992767 004904689

書庫5階 HF:5415:M2194:2007:v.2 v. 2 9780275992774 004904698

書庫5階 HF:5415:M2194:2007:v.3 v. 3 9780275992781 004904706

書庫5階 HF:5415:M2194:2007:v.4 v. 4 9780275992798 004904715

書誌詳細を非表示

別書名 異なりアクセスタイトル:Marketing in the twenty-first century
内容注記 v. 1. New world marketing / Timothy J. Wilkinson and Andrew R. Thomas, volume editors
v. 2. Interactive and multi-channel marketing / William J. Hauser and Dale M. Lewison, volume editors
v. 3. Company and customer relations / Linda M. Orr and Jon M. Hawes, volume editors
v. 4. Integrated marketing communication / Deborah L. Owens and Douglas R. Hausknecht, volume editors
一般注記 Includes bibliographical references and indexes
著者標目 Keillor, Bruce David
件 名 LCSH:Marketing
分 類 LCC:HF5415
DC22:658.8
巻冊次 : set ; ISBN:9780275992750 ; XISBN:0275992756 REFWLINK
v. 1 ; ISBN:9780275992767 ; XISBN:0275992764 REFWLINK
v. 2 ; ISBN:9780275992774 ; XISBN:0275992772 REFWLINK
v. 3 ; ISBN:9780275992781 ; XISBN:0275992780 REFWLINK
v. 4 ; ISBN:9780275992798 ; XISBN:0275992799 REFWLINK
ISBN 9780275992750
目次/あらすじ

 類似資料