Marketing in the 21st century / Bruce D. Keillor, general editor
(Praeger perspectives)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Westport, Conn. : Praeger |
出版年 | c2007 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 4 v. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415:M2194:2007:v.1 | v. 1 | 9780275992767 | 004904689 |
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書庫5階 | HF:5415:M2194:2007:v.2 | v. 2 | 9780275992774 | 004904698 |
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書庫5階 | HF:5415:M2194:2007:v.3 | v. 3 | 9780275992781 | 004904706 |
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書庫5階 | HF:5415:M2194:2007:v.4 | v. 4 | 9780275992798 | 004904715 |
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書誌詳細を非表示
別書名 | 異なりアクセスタイトル:Marketing in the twenty-first century |
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内容注記 | v. 1. New world marketing / Timothy J. Wilkinson and Andrew R. Thomas, volume editors v. 2. Interactive and multi-channel marketing / William J. Hauser and Dale M. Lewison, volume editors v. 3. Company and customer relations / Linda M. Orr and Jon M. Hawes, volume editors v. 4. Integrated marketing communication / Deborah L. Owens and Douglas R. Hausknecht, volume editors |
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Keillor, Bruce David |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 DC22:658.8 |
巻冊次 | : set ; ISBN:9780275992750 ; XISBN:0275992756 v. 1 ; ISBN:9780275992767 ; XISBN:0275992764 v. 2 ; ISBN:9780275992774 ; XISBN:0275992772 v. 3 ; ISBN:9780275992781 ; XISBN:0275992780 v. 4 ; ISBN:9780275992798 ; XISBN:0275992799 |
ISBN | 9780275992750 |
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