Women's market handbook : understanding and reaching today's most powerful consumer group / Carol Nelson ; guest foreword by Frances Lear
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Detroit : Gale Research |
出版年 | c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 366 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415:N3495:1994 |
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0810391392 | 001707069 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Gale professional library"--Spine Includes bibliographical references (p. [353]-355) and index |
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著者標目 | *Nelson, Carol, 1953- |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Advertising LCSH:Women consumers |
分 類 | LCC:HF5415 DC20:658.8/348 |
巻冊次 | ISBN:0810391392 ; PRICE:\64.95 |
ISBN | 0810391392 |
NCID | BA24427896 |
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