このページのリンク

Classroom assessment & grading that work / Robert J. Marzano

データ種別 図書
出版者 Alexandria, Va. : Association for Supervision and Curriculum Development
出版年 c2006
本文言語 英語
大きさ vii, 189 p. : ill. ; 23 cm

所蔵情報を非表示

書庫5階 LB:3051:M4573:2006 : pbk 9781416604228 005064366

書誌詳細を非表示

別書名 異なりアクセスタイトル:Classroom assessment and grading that work
内容注記 The case for classroom assessment
The role of state standards
A scale that measures learning over time
Designing classroom assessments
Assessments that encourage learning
Final scores and grades
Report cards and the future of standards-based or topic-based schooling
Technical notes
一般注記 Includes bibliographical references (p. 177-183) and index
著者標目 *Marzano, Robert J.
Association for Supervision and Curriculum Development
件 名 LCSH:Educational tests and measurements -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Grading and marking (Students) -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Examinations -- Design and construction  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB3051
DC22:371.27
巻冊次 : pbk ; ISBN:9781416604228 ; XISBN:1416604227 REFWLINK
ISBN 9781416604228
目次/あらすじ

 類似資料

 この資料を見た人はこんな資料も見ています